Esraa- Zelihaa78 ne obezi yok artık. Bnm 22 aylık 6aydır 12.5 kilodan gram ne aldı ne verdi Çok zayıf duruyor gözümde.
Mom987 Zelihaa78 Yok artık daha neler başlığı görünce bayağı kilosu var sandım kilosu iyi gayet 😊 kim dedi obez diye bu kilodaki bebeklere zayıf derler aksine 🧐
Kartopu1 Zelihaa78 normal kiloda bence benim kızımda 20 aylik 90 cm 16 kilo obez mi o zaman !banada her gören kilolu diyor ama bence gayet normal hemşire side normal diyor el-alem i takmıyoruz canım sall gitsinn🤘
Zalimsin Benşm kızımla aynı kilo boy ve benşm kızıma minyon diyorlar, kızımla aynı doğumlu bir kız çocuğu gördüm o 16 kşloydu 2 yaş ve ona bile obez demem 😂
Prensescik Zelihaa78 bnim kızımda 2 yaşında 90 cm 15 kilo bnce hiçte sisman değil sizinkide benimkide 😃 çocuk onlar hareketliler ilerde eritirler kilolarını
Bulutbey Zelihaa78 19 aylık oğlum 12 kilo obezlikle uzaktan yakından alakası yok. Bir tanıdığımın bebeği 25 aylık 20 küsür kilo doktor ona Nike böyle bir şey söylememiş. Toplu bir bebek ama büyüyecekler hareketlenecekler daha.
Fundakara Zelihaa78 ya böyle postlar beni korkutuyor ben napayım 7 aylık olacak oğlum 11 kilo zayıflar yürüdükçe diyorum ama korkutuyor bu tarz postlar beni doktor mu dedi obez olabilir diye