Ben de ilk gün emzirdim, ilk gelen süt çok önemli ilk gün yeterli olmuş. Ama 2. Gün benim bebeğim de çok ağladı. Meğer süt inmemiş kızım doymamış. Komşum süt sağdı verdi sağolsun. İçirince mışıl mışıl uyudu. Ertesi gün de indi sütüm. Bir gün mama vermekten birşey olmaz. Kan şekeri düşük doğdu diye ben ameliyattan çıkmadan hastane bile mamayla beslemişler.