Hanımlar merhabalar 7 temmuzda sezeryanla bebeğimize kavuştuk çok şükür ama iki gündür karnımın içi çayır cayır cayır yanıyor 😓 ağrı kesici vs hiç
birşey işe yaramıyor , özellikle ayağa kalktığım Zaman acıdan duramıyorum , bu durumu yaşayan var mı ne kadar sürede geçer 😓