ernsr Herkese merhaba Hamilelikte çıkan ve sonrasında da arttığını farkettigim fazlaca benlerim var. Minik minik ve karın ile sırt bölgemde yoğunlukla. Bebeğim 3 aylık. Benim gibi olan var mı ? Moralim çok bozuluyor 🥺
LilyaBn ernsr Ayyy evet bende o kadar çok arttıki 16aylık benim bebeğimde. Bir de normal ben dışında kırmızı bende çıktı anlayamadım
homedolaps ernsr Benimde hamileliğimde fazlaca ben oluştu vücudumda. Rengi tenimin rengiydi. Kadın doğum doktorum normal bu olur demişti. Sonra geçti onlar, şu an yok. Ama ne zamandır yok emin değilim.
aakar @ernsr benimde bebeğim 4 aylık , hamileyken boynumda fazlasıyla et ben şeklinde dediğiniz gibi küçük küçük oluştu .. oğlumdan hatıra kaldı diyorum 😃
ernsr Yeniaanne çok fazla mi ya sizin de ? rengi de çok koyu değil benim. Et beni de değil leke gibi kimi biraz koyu kimi minicik açık renk. Cildiyeye gitmeyi düşünüyorum kötü huylu bir şey olmasından korktum. Forumda aradım pek göremedim benim gibi olan da 🙄
LilyaBn ernsr hamileliğimde çıkmaya başladı ve doğum sonrası biraz arttı ama şuan yenileri yok galiba ya da gözüm alıştı bilmiyorum🙈özellikle göbeğimde var. ben belki geçer diye düşündüm özellikle kırmızı benleri ama geçmedi sağlık olsun ❤️ Sanırım kalıcı benlerimiz artık
Civcivim_mira ernsr merhaba bende fark ettim kü göğsümde yüzümde kollarımda küçük kahverengi benler olmaya başladı sizin geçti mi acaba ?
ernsr Civcivim_mira hayır geçmedi malesef. çıkmış olanlar duruyor hatta hala yeni çıkanları görüyorum ama eskisi kadar hızlı değil
Civcivim_mira Minikkuzum1999 benim de aynı ya önceden de vardı biraz ama şimdi çoğaldığını fark ettim
Minikkuzum1999 Civcivim_mira bende daha önce yoktu hamilelikte oldu doğum yapalı 1 yıl oldu daha geçmedi