Momsmom hiç zaman kaybetmeyin, göz doktoruna götürün. Ben çareyi göz doktorunda buldum. Çocuk doktorlarının vermediği damlalar veriyor. Bir de doktor şey öneriyor çapak oldukça kaynamış ılımış su ile sileceksin. Ama çok dikkat kuralı şu, temiz bir pamuk ya da bez ile göz pınarından başlayarak sadece 1 defa siliniyor. Yani ikinci üçüncü kez bezi geçirmiyorsunuz aynı yerden. Bir süre sonra tekrar 1 kez. Bastırmadan. Damlayı kullanırken de bu temizlemeyi öneriyor yani.