Merhaba arkadaslar,4 aylık kizimin bir gözü digerine gore küçük gözüküyor,Herkes farkedemiyo ama bazen daha belirgin oluyor.Bikac kişi öyle mi diye sordu.Boyle bir sorunla karsilasan var mı. En kısa zamanda göz dr.una gidicem ama sizlerden de yorum bekliyorum