annekuzusuuuu Kızlar oğlum hasta ateşli hiç bir şekilde ilaç iciremiyorum ne yapmam lazım agizini kitliyor ateşli ateş düşürücü veremiyorum yediği şeylere katsam bisey olurmu
Alinduru annekuzusuuuu şırınga işe deneyin isterseniz. Ben de kaşıkla veremiyorum bi oyuncakla vs dikkatini dağıtıp şırıngayı dilinin altına yerleştiriyorum hemen gidiyor tükürme imkanı olmuyor
neslihan-87 annekuzusuuuu Emzik kullanıyorsanız ben kızıma emziğini verir gibi yapıp alttan hemen şurubu içirirdim o görmeden
Tortilla annekuzusuuuu yanagına dogru sıkcaksın bıgazına dogru bırden degıl azar azar sıkmayı dene canm
Alinduru annekuzusuuuu dilinin altına sıkarsanız gencine kaçmaz ilkinde ben de korktum bu şekilde çözüm buldum
ketcapli_lahmacun annekuzusuuuu Bir video da görmüştüm. Meyve kutusunu delip içine ilacı koymuşlar. Çocuk da meyve suyu içecek gibi ilacı içiyordu. 🤭🥴🤔 Çinlilerin bir videosuydu.
Pamuk_seker annekuzusuuuu meyve suyu kutusunun icinde berin pipetle icer kesin arka yüzünü birde öyle deneyin
Masalll1 annekuzusuuuu ay aynı benim kızım. Küçücükken de zorlaniridim ama bir şekilde içerirdim. 14 aylik oldu savaş veriyorum resmen. Zor bela ağzına koyduğunu da geri püskürtüyor. Geçen kan ilacını kapağı açık koymuşum o hengamede içermeye çakışırken ayağını vurdu bi şişe ilacı döktü halim çöp 😑
QueenMom__ annekuzusuuuu birşeylere katılmaz diye biliyorum ilacı en güvenli yol enjektör ile yanak kısmına doğru sıkın dudaklarını kapatın hem genzine kaçmaz hem içmiş olur çok geçmiş olsun 🙂