Musam comfort kullanmadim ama optipro kullandim memnun kalmadim 3 kutu kullanip geri bebelac golda dondum sma kullanalı yesil ve kokuku kaka yapti bebelaca gecince sarimsi renge yani normale döndü sanirsam birde doymuyordu smada hemde biberonun dibinde illaki biraz birakiyodu