alperenli-hayat evet benim de sutum azdi ilk 1.5 ay sade mama, sonra meme mama gittik bebegim gec tuttu memeyi. Bol su ictim, saglikli beslendim, tahin, dereotu, bulgur, irmik tukettim. Bestlak damla kullandim. Hem biberon kaynakli meme reddini astim hem de sutumu arttirdim. Boyle anlatinca basari hikayesi gibi gorundugune bakmayin altinda ciddi bir emek, gozyasi ve sabir var. Sabirli olursaniz her sorun cozulur. Ancak bebege mama vermekten pismanlik duymayin ac birakacak haliniz yok bebegini sadece mama ile besleyen bir suru anne var onemli olan bebeginizin doymasi. Elinizden geleni yapin gerisi Allahin takdiri.