Sedoss2 bebegim 2 aylik olacak ama ne yazık ki gaz sorunu bitmedi. Aynen dediğiniz gibi hem alttan hem üstten çıkarıyor üstüne bazen kusuyor yinede kuzumun gazı ve ağlaması hic bitmiyor. Gaz damlaları kullandım, beyaz gürültü hic kapanmıyor evde, kiraz çekirdeği kemeri aldim, masajlar yaptim olmayınca olmuyormuş. En sonunda pes ettim bende sadece kucakta uyuyor, günde 3 5 saat kadar, yatağına yada herhangi bir yere yatırdığımiz anda uyanıyor 😔