Kızlar merhaba hediye babannemizden bebek arabası geldiği için bizimkini satmaya karar verdik malum pandemi de olduğu için toplasanız 5 kere anca kullanmışızdır zaten henüz 6 aylığız markamız pierre cardin capsule düşünen olursa iletişime geçebiliriz🥰