gzmshn00 canım bı dk bin hesabı yok maalesef o yüzden kendini yıpratma ne olacağı belli olmuyo ne yazık ki tekrardan doktora gotursunuz ilk doğduğunda fark ettik inan sonrasında başka şeyler çıktığında onu unuttuk. Şuan 7 aylık olcaz yok. Zaten bingildagi filanda geç yerlesiyo o yüzden bence pek takılmamalisin .