Reyna Happy1003 benim bebeğim sadece mama ile beslendiği için doktor tavsiyesi ile 5. ayda geçmiştik. siz anne sütü veriyorsanız 6. ayı bekleyin
busra2626 Happy1003 yalnizca anne sütü alıyordu kilo alımı yavaşladığı için ek gıdaya başlamıştık 5 ay 1 haftalıkken sebzelerle başlamıştık
gocebebirbayan Reyna ben mama ile besliyorum sadece 3. ayından beri. Doktorumuz 6. ayda başlayın dedi
Reyna Happy1003 yoğurt ve sebzelerle, tekrar söylüyorum anne sütü veriyorsanız 6. ayı bekleyin bir ömür yemek yiyecek zaten
Reyna gocebebirbayan her doktorun tavsiyesi farklı sizin ki öyle uygun görmüş biz doktorumuza çok güveniyoruz o yüzden dediğini uyguladık şuan 1 yaşında herşeyi yiyor
gocebebirbayan Reyna canım bebekten bebeğe değişir işte bu durum. Bebeğin gelişimine göre yani. Biz şuan mama ile iyi gidiyoruz. Ayrıca bende özelde 3 doktora gidiyorum , doktora güvenmek söz konusu ise tabiki bende güveniyorum üçüne de.
Sblrbl Bende yoğurtla başladım 3 gün kuralı ile sebzeler sonra da meyvelere geçtim birkaç gün sonra da yumurta sarısını denicem
Reyna gocebebirbayan bebeğin durumunu biz bilemeyiz canım o zaman bize değil doktora sorsun ben doktorumun görüşünü belirttim uygulamak ona kalmış