Cileklisakiz47 Lazimliga tuvaletini yapınca koku koku deyip öğürüyor napmaliyim hiç babasına geldi o kokudan dolayı hep kaka zamanı çok sancılı geçiyor hala
Annelik__1 Normal tuvalet e götürmeyi denediniz mi oğlum lazimlik ve klozeti bir türlü benimsiyememisti alaturka tuvalete daha rahat yapti buyuk tuvaletine po diyoruz baybay yapip su dokmeyi çok seviyor