Derinis canım diğer arkadaşa katılıyorum. Emzirme devam ettikçe, hele de regl olmadıysan hala lohusasın, bana doktorumun dediği şey de buydu. Paxilden sonra ilk halime göre şükürler olsun daha iyiyim. Ama dalgalanmalar, iniş çıkışlar oluyor, ama hangi annede olmuyor ki? Emzirme bitince ruhsal sıkıntıntılar da hafifliyormuş, allah tabikş her anneye istediği kadar hayırlısıyla emzirmeyi nasip etsin.