Bebegım 2aylık besıqınd yatıyor kendılıqınden sallanan elektırıklı aldım sallamaya alıstı dıe. Ama uyıuya dalınca besık durunca uyanmıyor. Bıyere gttım uyudu koltuga koyduı uyandı bende sımdı emzırdım tak dalmamıstı uykuya koydum yatagın ustune bagırarak kalktı acaba yatagınamı alıstı noguldu fıkrı olan nasıl besıqınden harıc yataga felan alıstırabılırım