Kızım 22 aylık sevgili anneler, var olan kelimeleri de bu aralar söylemiyor. Anne baba, pisi pisi, gel , hadi , gitti, bitti. Bu kelimeler dışına çıkmıyor pek. Tv yle pek arası yok uani günde 1-2 saat anca izliyor ama yalnız büyüyor akranı yok. Her gün mutlaka parka da çıkarıyorum. Bi şeyler geveliyor ama anlamsız. 2 yaşına yeni girmiş bi çocuk var mesela bildiğin cümleler sıralıyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum artık, çok okuyorum oyun aktivite yapıyorum YouTube İnstagram sürekli nasıl konuşturabilirim diye bi şeyler bakıyorum ama kızımda hala O gelişimi göremiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir?