Tugbaa58 Kızlar dün akşam aşı oldum kolun ağrıyor ve bu Sabah ateş başladı üşüyorum ateş ne kadar sürer olan varmı böyle
Angel35 Tugbaa58 canım ateş bende de oldu 1 gün sürdü ertesi gün hiç bir etkisi kalmadı bebeğimi emziriyorum diye parol bile içmedim kendi kendine 1 günde geçti
gocebebirbayan Tugbaa58 inşallah canım. İkinci do meselesi beni çok korkutuyor o yüzden. Ama mecbur olacağım tabi ki