Cuma gününden beri kızım da kusma ishal başladı ertesi gün ates başladı ateşi bi iniyor bi çıkıyor surup.olarak pedifen parol flagyl metpamid cinkovit motillum kullaniyorz ama ne yese kusuyor iki hastane 3 farklı doktor gördü ama ates de kızım hep uyuyor uyaniyor halsiz sürekli yatmak istiyor artık ne yapsam bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı ne iyi geldi güzel anneler kızım 14 aylık bu arada cevaplarınızı bekliyorum