Arkadaşlar kızım 20 aylık şuan,16 aydan sonra tek uykuya düşmeye çalışıyorum ama sabahları erken kalktığı için (6-6.30-7 arasında ) 10-11 arası uykusu geliyor öyle yatırınca da 2 uyku uyutmak yada 7 de gece uykusuna yatırmak gerekiyor iki türlü de sıkıntı oluyor benim gibi olan var mı👀 neler yapıyorsunuz