Ayalayay 3-4 gün boyunca ilaca rağmen düşmeyen ateşimiz vardı 38.8 e kadar çıktı. Ateş bitince de vücutta döküntü oldu. Ateş sebebiyle acile gidiyorduk orda boğazı kızarık olduğu için boğaz enfeksiyonu dediler. Yanıltabiliyormuş bu şekilde. Döküntü olunca 6. Hastalık olduğuna emin oluyormuş doktorlar. Malesef biz iki gün de antibiyotik kullandık. Boğaz enfeksiyonu sandıkları ve ateşi düşmediği için.