TospikOglusum Bsrtan Biontech oldum canm haziranın 25i gibi hiçbir sorun olmadı geldim hemen emzirdim hatta bebeğimi .1Agustosta 2.dozumu.olucam.ins 🙏🙏korkma ol bişey olmuyo
Serapkocak Bsrtan biontech oldum sadece kolumda ağrı oldu bebeğim 16 17 günlük filandı beklemedim de emzirdim
demetdemircioglu Kızım 12 aylık ilk dozumu oldum sinovac sadece ilk vurulduğumda 5 10 dk kolum ağrıdı ay sonu 2.dozum var🙃
mthnzbyd Biontech oldum kas ağrısı, yorgunluk ve kol ağrısı oldu ama iki gün sürdü geçti geri tamamen 3. gün.
mthnzbyd Bsrtan valla huysuz ama diş ve atak döneminde aynı zamanda o yüzden aşının etkisi oldu mu anlamadim.