BhrAselFhr benim bebeğim henüz 24 günlük o konuda tecrübem yok ama okuduğum kitaplardan bir kaç Bilgi var belki yardımcı olur diye paylaşmak istedim. Tuvalet olayını abartmadan bir oyun gibi yapabilirsiniz. O yaştaki çocuklar kakalarını vücutlarının bir parçası olarak görürlermiş ve onu bir yere bırakmak korkutucu olurmuş. Bezde yine vücutlarıyla birlikte olduğu için korkmuyorlarmış. Bu müzikli tuvaletler falan var onlardan alıp belli bir süre oyun alanınıza ya da oturduğunuz odaya koyup orada yapmasını sağlayabilirsiniz. Kendiniz ve babası tuvalete giderken sesli bir şekilde ben kakamı yapmaya gidiyorum, çişimi yapmaya gidiyorum diye söyleyip bunun normal olduğunu gösterin diyordu kitapta. Yine bir yerde okumuştum klozete yaptırıyorsanız eğer çok fazla şova dönüştürmeden sifona basarken yada ona bastırırken hadi bunuda öbür kakaların yanına yollayalım şeklinde lazımlıkta da tuvalete döküp o şekilde yapabilirsiniz diyordu. Bir de lazımdık kullanıyorsanız siz klozete oturup onu da lazımlığa oturtup birlikte yapıyor gibi yapabilirsiniz. Bol şans sabırlı olun illaki öğrenecektir. Hep böyle kalacak değil siz sakin olun ki her şey yolunda gitsin :))