Deryadila25 Bebekten beebge degişiyor canım ona bakarsam aptamil en ıyısı ama benim kızıma kotu geldi hipte kotu geldi tavsiye üzerine bimin bebivita kullandık bebegim cok sevdi hemde cok ıyı geldi yaradı hatta arkadaşımın bebeginede aptamil iyi geldi
Nuray23 Her bebekte farkli gercekten. Aptamil cok gaz yapmisti bide kabiz. Sma optiproda sorun yasamadik cok sukur.