duygu3437 kerem_ali valla bana biraz abartı geliyor sadece biraz olduğundan daha alıngan ve duygusal oluyorsun okadar başkada birşey yok en azından bende böyleydi
Evrim1906 kerem_ali zamanla geçiyor canım ben çok kötü olmuştum. Bu bebeğin Anası babası yok mu gelip alsın artık yeter uyumak istiyorum diye ağlamıştım
Melekk_0720 kerem_ali oyle birr yasadim ki abartisiz 40 gun surdu aslinda iyiydim ama okadar karamsar ve aglak bo haldeydim ki surekli bunlaiyodum ailemden uzaktim kizimi heo hasta sanip kendi kendime agliyodum allahim o gunler cok zordu simdi abimin esi dogum yapacak oakdar cok uzuluyorum ki o halleri yasamasin diye dua ediyorum
Yelda35 duygu3437 bizim bir tanıdık hastanede tedavi gördü canım. Okadar ağır geçirdi. Var yani lohusalık depresyonu
Hum34 duygu3437 abartı mı ? Ben az daha delirecektim. Çok aktif bir çalışma hayatım vardı ve sürekli geziyordum. O düzenden çıkıp evde durmak çok zor. Evde sürekli duran kadınlar için elbette daha kolay olabilir.
Cicekimftm duygu3437 öyle düşünmeyin, bu depresyon sebebi ile bebeğini kabullenemeyen anneler bile var malesef biz yasamadigimiz için yok gibi geliyor ama öyle degil
Hum34 Ben dibine kadar yaşadım. Süreç içinde geçiyor. Benim 3 ayda ancak geçmişti. Nasıl geçtiğine gelecek olursak alışarak. Alıştıkça geçiyor. Kendinizi koy vermemeye çalışın…
Yakamoz__00 Ben yaşadım. Doğumdan sonra bi 20 gün çok kötüydüm.sezaryen oldum dikişlerin acısı bi yandan bebeğe alışma emzirmek zor geldi ilk başta. Sebepsiz yere ağlıyordum. Hayatım mahvoldu diye duusndum her şeye ama her süre alınıyordum. Şimdi 63 gün geçmiş daha iyiyim bebeğe alıştım.
kerem_ali Evrim1906 bende ondan ziyade bebeğime sanki bişey olacak diye korkuyorum ölecek sanki yasamiyacak gibi geliyor bana
Cicekimftm kerem_ali onlara bu durumundan bahsettim mi? Ne güzel yanlız değilsin. Senin dinlenmene yardımcı olsunlar hiç çekinme herşeyini paylaş,eger baş edemiyorsan doktora gitmeni tavsiye ederim.
Cicekimftm kerem_ali Ne gibi korkuların var mesela ? Bebeğe bakım ile alakalı mi? Yoksa anne olmayı kabullenememe gibi mi? Eğer öyleyse,bu durumda olan çok anne var. Ama emin ol zaman herseyin ilacı oluyor
idilolo kerem_ali ben varım ben! 15 günlük bebeğim var, sürekli bir endişe kaygı hali, ağlamalar, her şeyin farkındayım, endişelerin boşuna olduğunun ancak engel olamıyorum, uykusuzluk beni zorluyor.
Mirosunannesi duygu3437 yaşamadığınız bişey hakkında nasıl yorum yapabiliyorsunuz ki ben geçirdim. Ailemden uzakta kolik ve uykusuz bi bebek büyüttüm yapamıcam bakamıcam bu sorumluluk altından kalkamıcam gibi geliyordu hergün bunu düşünüp ağlıyordum sürekli kilo veriyor uyku uyuyamıyordum bebek büyüdükçe ben ona o bana alıştıkça geçti kimse bunu naz olsun diye yapmaz kendime eziyet neden edeyim? Güzel şeylere odaklanmak ve zamana bırakmak çözümü oldu.
merhabacanim kerem_ali İlk hamileliğimde yaşamıştım.Şimdi 23 günlük bebeğim var topuk kanında kistik fibrozis şüphesi oldu bir hafta perişan olduk şüküt temiz çıktı,ama yavrumun ameliyat olması lazım kalbinde 2büyük delik var yani demem o ki şükür edin hasta bebekleri düşünüp aklınıza getirin sürekli dermanı olmayan binlerce hasta bebek var🤲❤️