Beyzasmom kubra2608 görümcem aynı sorunu yaşadı hastaneye gitti enfeksiyon olduğu için adet olmuyormuş siz de bi görünün isterseniz
Minikuzu kubra2608 bende aynı durumdaydım gittim spiral kaydığı için olmamışım. Sizde 1 hafta daha bekleyin döngü değişmiş olabilir hala olmazsanız altında bi neden aranmalı
Saitkereminannesi kubra2608 3.aya girdi idrar testi kan tahlili verdim kadın doğuma gittim ama bebek yok bi sorun yok emzriyorsun dedi doktor olabilirmış
[silindi] kubra2608 diyette. Sora başladıysa, çok normal.biraz daha bekleyin derim. Çünkü diyet hapmak çok değiştiriyor döngüyü.zaten doktorun ilk soracağı soru,diyet yapıyor musunuz olur?
kubra2608 Minikuzu diyetten sonra başladı bende düzensizlik aynen gidicem çok uzun bi süre inşallah olurum ama 🙃
elifhakan Benmde son bi kaç aydır duzensizlk söz konusu 2 hafta gecikiyo hatta doktrada gttm kan tahlilde verdm ama bi skntı yok stresten herlde diorım büyük cocugma braz fzla sinrleniorm ona yormaya basladım artk
Kubra5657 kubra2608 dereotu kaynatıp suyunu içerdi annemler ertesi gününe hemen adet olurdu benimde gecikmem var ama ben bitki çayı içemediğimden yapamıyorum 😞