Bir_prens_annesi kendi başına yemesine müsade ettiniz mi? Genelde ben yeni birşey tattırmak istiyorsan hep önüne koyup kendi yemesine izin verdim. Yemediği şeyleri bir süre ara verip sonra tekrar tattirdim. Mesela bir dönem haşlanmış yumurta çok güzel yedi,sonra kesinlikle red etti,hiç zorlamadim. Omlet yaptım az yedi sonra yine red etti. Böyle bir döngüdeyiz. Ben hep oneune koydum döksün sacsin kendi yesin diye. Daha kolay alisiyorlar böyle farklı tatlara