Tehay bebekler bazen doğduğundan itibaren bazense 2. Aydan sonra ağız suyu yani salya akıtmaya başlar,diş dönemine girmelerinden kaynaklanıyor yani başlıyor ama ne zaman dış çıkaracağı belli olmuyor,belki 3 yada 5 ay sonra. Yutma refleksi oluştuktan sonra genelde azalıyor yani normal bir durum