Meme reddi yaşıyoruz yaklaşık 3 haftadır ama son birkaç gündür şiddetlendi emzirmek için savaş veriyorum doktora gittim kulağında iltihap var antibiyotik vericem dedi neden olmuş olabilir dedim burnu tıkalı olduğu için dedi ki serum fizyolojik kullanıyorum tıkalı olsa zaten hırıltı olmaz mı anlamadım gitti ya doğuda görev yapıyoruz çok doktor seçeneği de yok maalesef böyle birşey yaşayan oldu mu aranızda 🤦♀️ Antibiyotik için çok küçük ya