Ben ben ben😊 benim kızım asırı salyalı idi oofff ne cekiyodum varya hala son büyük azıları ckıyor ve bitmişti diş ckartcagnda hala bile salyalanır son 2 dişimiz kaldı artık. Ama ne kg da sıkıntı ne boyfa aksine masallah iyiyiz cogu cocuga göre sıkıntı etmeyin 🤭 ve batıl inanc olarakta babanem bana sakız cigneme hamileyken derdi salyalı olur derdi kızımda hep cignedm cidden oldu. Smdi 25 günlk oglm var bunda cignemedm bakaym bunda da salya olacak mı 😀😅😅