Alparslaninannesi Musam belki hazımsızlık filan vardır bilemedim nedendir ama mamanın tadından değildir cunku aç ise içecektir bebekler biz gibi lezzetine göre mama seçmez alerjik bebeklerin mamaları mesela ağzına koymak istemezsin tadı kokusu hiç güzel değil ama aç olunca seçmiyorlar
Sumeyyebaglan Musam sürekli deneyin illa ki birini severek içecektir. Bazı bebekler mamayı kabul etmeyebiliyo bu yüzden size en doğru yönlendirmeyi doktorunuz yapabilir. Dediğim gibi şu dönemde mamaya herhangi bir tatlandırıcı katmanız asla doğru olmayacaktır çocuğunuz daha çok küçük
Miniee Musam onla karıştır diyecektimde 😊 mamayımı istemiyo acaba biberonumu ? Başka turlu mama vermeyi denedinmi kaşıkla mesela
Sumeyyebaglan Musam kimyon gazını alma açısındanda fazla olmayacak şekilde önerilen bi şey onda sıkıntı yok ama rezene için aynı şeyi söyleyemicem hiçbir doktor çocuğa rezene verilmesini önermiyo artık yeni yapılan araştırmalara göre
Miniee Musam ben aptamil verdim ilk aslında güzel tadı var ama değiştirdim gazdan dolayı, ondan sonra hipp verdim onu daha çok beğendi sanki.
Miniee Musam o kadarlık içiyosa tadından değildir, kendini geriye atıyorsa reflusu olabilir, doktorunuza danışın öyleyse daha koyu kıvamlı bi mama deneyin reflu için ozel mamalar var, koyu olduğu için mideden ağzına gelmesi engelleniyo.