Bu uyku beni bitirdi, büyüdükçe düzelir dendi ama yok 9 ay geçti 10 a giricez daha felaket oldu. Geceleri saat başı uyanıyor ve emmeden de uyumuyor sabahları 7de servise biniyorum düşünün:((
nerde yanlış yaptım ben nasıl düzelecek?
Allahım bi mucize olsun nokur tükendim:(