Merhaba güzel anneler size bir sorum olacak 1 aylık bebeğim var sürekli emziriyorum sürekli ağlıyor 10 dakika da bi emmek istiyor ya da çok ağladığında ben emziriyorum. Sürekli emzirdiğim için rahatsız oluyor olabilir mi miğdesi acaba çünkü gündüz hiç uyumuyor sadece geceleri uyuyor kendi uyanana kadar uyandırmıyorum emzirmek için sizin bebişlerde durum nedir ?