Arkadaşlar merhaba ek gıdaya başlıycaz 2 hafta sonra eline havuc vericem aman bogazına kacar verme bişeyleri tattırıcam ya genzine kacarsa hep olumsuzluk hep baskalarının cocuklarını ornek gösteriyor o havuc vermiş bogazına kacmış kemik gelişimi için yere yatırmam gerektiğini soylüyorum bi komsuları cocugunu yere koymusta para varmıs bogazına kacmıs hep örnekler benimde özgüvenim kırılıyor ne yapmam lazım kırmadan bilmiyorum az önce dedımki anne sen evlatlarını büyütürken ellerine yıyecek vermedinmi dedım yok bizimkiler kendi alıştı yemeye dedı napıcam bilmiyorum moralim bozuluyo