Kızlar merhaba doğumdan sonra 55.günde falan bitti kanamam sonrasında da neredeyse 10 ar gün arayla 3 kez regl oldum doktoruma sordum emziren annelerde normal beklediğimiz bi şey ama sen yine de kanda gebelik testi yaptır içimiz rahat olsun dedi. Ne alaka yani sık regl olmakla gebelik testi? Böyle bi ihtimal mi var? Yaşayan var mı?