Aşırı derecede gaz sorunumuz var her mamadan sonra abartısız 25-30 gaz çıkarıyoruz zar zor yatırıyorum hala gazdan kıvranıp ağlıyor artık ne yapacağımı şaşırdım.. 2 ay 20 günlük bebeğim, bazen kakasında mukus gibi bişey oluyor yapışık uzayan. Ve kabızlık sorunumuz vardı şurup falan kullanıyoruz. Bebeğinde alerji olan anneler belirtileriniz nelerdi