Lazer gidecek vaktim yok. Daha doğrusu cocugu bırakacak yerim yok. Ayrica hijyen açısından da korkuyorum. Ağda da yaptirmiyorum jiletle alıyorum. Ama aşırı sıkıldım 2 3 gunde bir almaktan. Philips lumea ipl teknolojili bir alet buldum. 3500 lira. Kullananlar var mı. Bu makina ile 1 sene falan azaltıp sonra direk kıl yakma teknolojisi olan lazer makinasina girmek istiyorum. Ama çok kararsız kaldım. Kullananlar yorumlar mısınız. Mesela tel başınıza popo genital almak zor oluyor mu. Ayrica can acısı ne durumda. Canın yanıyor mu . Dezavantaji var mı