Alyadua5 ben bestlak damla, humana süt arttırıcı çay kullandım. Bir de her gün tahinle laktozsuz sütü blendırdam geçirip içtim. Çok şükür sütüm geldi sağıp götürdüm. Buzluktada sağılmış sütleri biriktirdim. Aynı zamanda hamileyken kullandığım vitaminler kullanmaya devam ettm, doktorunuza sorun eğer devam edin derse bence devam edin çünkü süt kalitesini arttırıyormuş.