Merhaba arkadaşlar kızım 11 aylık olmak üzere dün akşam dan beri bi burun akıntısı ama görmeyin yeşil sümük dünden beri çocuk resmen nefes alamadığı için uyuyamadı serumla temizledim deniz suyu sıktım yok bugünde ateşlenince acile gittim otrivine diye burun spreyli verdi eve gelince burnunu açıp sıktım ama sonra bir baktım 2 yasin altında çocuklar için uygun değilmiş ya çok kararsız kaldım kullanan var mı hiç bunu maden böyle işe bu doktorlar neden reçete ediyorlar bu ilaci