Hanımlar merhaba geçen ay adetim on gün gecikmişti korktum ve hastaneye gittim basit bir adet gecikmesi diyip adet söktürücü yazdı kullandım ve adet oldum o ay fakat bu ay yine adet günüm geldi ve geçiyor ki normalde asla ama asla şaşmazdı günlerim sorum şu geçen ay söktürücü kullandığım için mi bu ay böyle oldum acaba yani gecimmesinden bahsediyorum artık korkmaya başladım bilen ya da başına gelen oldu mu ?