Ay-zey merhaba 4-5 günlük falandı, tabi ki doktor uyarı amaçlı söylemişti beyine hasar verme durumları oluyor çocuk nörolojisine gösterin vs. ama götürmedim, çünkü çevremde daha yüksek derece ile sarılıktan tedavi olan birçok bebek vardı onu illa söylüyorlar falan dediler. Bizde kalbimizi bozmak istemedik. Çok şükür şuan 15 aylık bir problem falan da yok.