Seymen1905 Bilenler vardır oğlum yeni ameliyat oldu ama aşırı morarma oldu pipisinde bu normal mi acaba hastaneye götürmeye gerek var mı???
Zeyzey26 Seymen1905 bizdede oldu morarma hafif kan toplar gibi hatta hafif kanamamiz bile oldu geçti doktorumuz normal dedi
Cascas19 Seymen1905 normal canım çok geçmiş olsun. Gene de içinin rahat etmesi için ameliyatı yapan ekipten birine fotoğraf gönderebilirsiniz biz hep öyle yaptık aklımıza takılan şeylerde.
Seymen1905 [url=https://www.hizliresim.com/h4evjcr][img]https://i.hizliresim.com/h4evjcr.jpg[/img][/url]
Cascas19 Cascas19 Benim oğlanda çok fazla sargı vardı pipinin küçük bir kısmını görebiliyorduk bu kadar mor olmuş muydu hatırlamıyorum açıkcası
Seymen1905 Cascas19 bizm ilk gün çocuk kendi sargıları çekti sargısız duruyor şimdi hastaneye gidiyoruz