Mete112 2 aylık bebeğime anne sütü+ mama ilerliyoruz sütüm az olduğu için fakat aptamil mama yemesiyle alttan kaka yapıyor , hipp aldım oda aşırı kabız yaptı ne alacağım önerisi alan var mı☹️☹️☹️
Yamanikomm Mete112 Sma optipro alin gercekten ben piyasadaki tum mamalari denedim eger 400 gram alarim sadece derseniz kesinlikle holle derim demeter sertifikali muthis bir mama ama bnim bebegim sirf mamayla buyuyordu o bize masrafli geldigimicin sma donduk kiloluk aliyoruz ondanda cok memenunum
DoganurcaN Bebekler emerken de kaka yapar mideyi doldurdukları için bi yandan da bağırsağı boşarltırlar bu çok normal hatta gayet sağlıklı bi durum bundan endişe etmeyin, hemen yapıyo demek içtiğini anında çıkarıyo demek değildir bu zaten mümkün bişey değil😊