Kızlar selam
Bebeğim henüz 4,5 aylık. Her mama sonrası gaz çıkarıyoruz tabi. Gece uyku arası acıkınca besleyip gazını çıkarmam sorun oluyor uykusu kaçabiliyor bazen. Sorum şu hangi aya kadar bu devam ediyor? Ne zamandan itibaren yedirip yatırıyoruz? Gaz çıkarma desteği ne zaman bitiyor? 😊