merhaba herkese. bugun hepsiburadadan yoyko elegance bebek arabasi siparis ettim ancak sonradan biraz arastirinca cok fazla olumsuz yorum okudum. bebegimi otobusle ise goturup getiriyorum kucagimda tasiyarak dolastiriyorum. evde baby enzo marka bebek arabasi var ve cok kullanissiz adeta gicirdiyor. ne dersiniz siparisi iptal etsem mi yoksa 1800 tlye kadar isimi gorecek saglam guzel bir bebek arabasi oneriniz var mi ? bu arada bebegim 4 ay 23 gunluk