Verynice1 klima carpıyor olabılır, yada bagısıklıgı dusuktur. hele bırde cok hasta oluyor dıye ıyıce uzerıne dusuyorsunuzdur. ben cok hasta olurdum ben hasta oldukca annem fanusta yasatmaya calısırdı bu sefer iyice hasta olurdum boyle kısır döngüde gectı cocuklugum. ekstra alerjısı vs yoksa kecıboynuzu özüdür vs bagısıklık güclendirici gidalar veya doktora sorarak ek vıtamınler vs kullanabılırsınız