Merhaba anneler sadece anne sütü alan bebeğinizin kakası nasıl acaba? Bizim ki biraz sulu ve bezi birbirine yapıştırıp çektiğimde yapış yapış gibi oluyor. Alerji sorunumuz var ama diyetteyim. bu kaka mukuslu kaka mı yoksa normal mi 4 aydır hala anlayamadım :) sizin bebişlerinizin kakası nasıl acaba 🙈