Deletedmom0099 Anne80 normalde 12. ay aşısı ama bazı sağlık ocakları 9. ayda yapıyormus beni arayan soran olmadı 12. ayda yaptırdım
EslemDilan Anne80 ebemizi zorunlu değil dedi çocuk doktorunuza sorun okey derse yapalım dedi yoksa aşısı 1 yaşında varmış
BARTUMOM Anne80 9. Ay aşısı kızamıkçık aşısıymış sağlık ocağında vuruluyormuş ama isteğe bağlı dedi hemsiremiz ister vurdurun ister vurmdurmayın size kalmış bir durum dedi
Anne80 Berenkooommm Melek12 Deletedmom0099 burda bir arkadas var kızı kızımdan 2 hafta kadar büyük onun kızına aşı yapılmamış sadece boy kilo bakmışlar ama bizim aşı kartında da 16 temmuz gel diyor bilemedim bende izne ayrılacaktır aşı olursa bir gün bekleyeyim bari ateş vs oluyo mu bu aşısında
Anne80 Deletedmom0099 ben menenjit yaptırmadı yasından sonra tek doz yatırcam onu tamam canım teşekkür ederim
Anne80 BARTUMOM tamam canım bende pazartesi sorayım Bi cuma görevim var aşı varsa eger cuma olması gerekiyor onu Bi konusayım ben
Petitom Anne80 benim bebeğim de 14 ünde 9 aylık oluyor hemşiremiz 9. Ay da aşı var demişti tarih de yazmış ben çarşamba yaptıracağım
Bebegimm1 Anne80 saglik ocagi 9aylik ken yaptır dedi istege bagli tabi ama nedeni sordugumda hastaligin fazla arttigini soyledi o yuzden öne çekilmiş bu aşı🤔