1limonatamoms Kizlar bebeğimi sütten kestim göğsum davul oldu kollarımı kaldiramiyorum yardım edin ne yaparsam geçer bu şişlik
Mom987 1limonatamoms Üstte kalsın ben kademeli kesmiştim. Bol bol sağım yapin. sütü kesen haplar varmış birde. Annem zamanında kullanmış
Deletedmom_36 1limonatamoms sagma makinen varsa sag rahatlasin goguslerin ☺️Ben sutten kestikten sonrA 2 kez sagdim bitti☺️
Mervezezeeee 1limonatamoms kac aylik ken kestiniz peki ben oglum u 2 yasinda kesmiştim böyle bi problem olmadı gerçi az di sürümde kızımda 22 aylik çok bagimli nasıl kesecem kara kara düşünüyorum
1limonatamoms Mom987 Ya zaten benim sütum bol geliyordu maşallah ama kesmem gerekti şimdi de davul oldu offff ağlıyorum oturdum sagiyorum sagiyorum bitmiyor 😭😭😭😭
Niloy Masitt olmamak için eczaneden ilaç alıp içmelisiniz. Neden birden böyle kestiniz. Gidip ilacı temin edin
Ebruseyda 1limonatamoms sagdikca yeniden gelir taze nane alın buzdolunda bekletin soguyunca göğsünüze köyün bı gün beklesin süt bitiyor
Deletedmom_36 Deletedmom_36 cannim alabilme sansin yokmu evet ilaclar var ama benim dayim eczaci onermiyor ilaci. manuel bir pompa alsan ayni seyinyasadigim icin cok iyi anliyorum makinem yoktu gece yarisi abimi yollamistim makine aldirmaya o derece kotu olmustum
Deletedmom_36 1limonatamoms bol adacayi ic birde lahanayi buzluga koy sonra goguslerine sar acini dindirir☺️
theGunes 1limonatamoms Evet benimde öyleydi ucu toplu iğneli tarakla sıcak suda taradım aktı baya rahatlamıştım
Meryem30 1limonatamoms evet cnm benim bebeğim 3 buçuk aylıktı ben hamile kaldım sütüm çok vardı sağdım sürekli ve tarakla taradım bir hafta oldu
Veyselaras 1limonatamoms Maydonuz da sütü kestigini söylemişti annem kaynatıp içebilirsiniz bol bol bol da yiyin