Minikkusuumm evet arada oluyor böyle şeyler. Mama içmesi onun açısından çok iyi. İçmediği taktirde 3 şeyden şüphelen, atak, diş, boğaz ağrısı. Hatta birde ağızda pamukçuk, bunlar en büyük nedenleri ama geçici. Belli zamanlar içmiyorlar ama gene eski haline dönüyor merak etme. Birde söylemeyi unuttum burnu tıkalı olunca